Придбання Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва міської ради резервуарів
Оголошення стосовно придбання Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва міської ради резервуарів.
З метою забезпечення населення громади водою на випадок блекауту, є нагальна потреба Управління житлово-комунального господарства та будівництва міської ради Управління в придбанні резервуарів для води.
Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області.
Адреса замовника: вул. Козацька, буд. 5, м. Лозова. Лозівський район, Харківська область, Україна, 64600.
Ідентифікаційний код замовника в Единому державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 22682313. Ціна визначена виходячи з аналізу ринкових цін.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: для забезпечення резерву ємкостей для Комунальних підприємств, код ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску.
Орієнтовний обсяг фінансового забезпечення – 385 100,00 грн.
Технічні характеристики:
- Ємність поліетиленова транспортна харчова об’ємом 5000 л: довжина 240 см; ширина 200 см; висота 150,9 см; діаметр горловини 40 см; товщина стінок 9 мм; вага 145 кг. Температурний режим експлуатації: морозостійкість (від -400С до +600С). Стійка до ультрафіолету, харчова. Обов’язково в комплектації має йти хвилеріз. Загальна кількість -6 шт.
- Ємність поліетиленова транспортна харчова об’ємом 2000 л: довжина 213 см; ширина 120 см; висота 125 см; діаметр горловини 40 см; товщина стінок 6,5 мм; різьба для підключення: 1 дюйм; вага 145 кг. Температурний режим експлуатації: морозостійкість (від -400С до +600С). Стійка до ультрафіолету, харчова. Загальна кількість - 7 шт.
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Адреса замовника:вул. Козацька, буд. 5, м. Лозова. Лозівський район, Харківська область, Україна, 64600.
Умови оплати: Замовник сплачує повну вартість товару протягом 7-ми банківських днів з дня отримання видаткової накладної.
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 25.12.2025р.
Товар постачається разом із необхідними документами, що містять найменування виробника товару, країни походження товару, рік виготовлення та гарантійний термін (строк) зберігання.
Товар повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати Товар.
Ємність повинна бути суцільнолита без швів, виготовлена з нового еластичного та ударостійкого поліетилену.
Тривалий термін експлуатації (через 50 років матеріал лише на 2% втрачає свої властивості).
При поставці надати Сертифікат відповідності на Товар.
Гарантійний строк на товар повинен складати не менше 24 місяці з дати підписання сторонами видаткової накладної.