Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Предмет закупівлі
Печатки та штампи на автоматичній оснастці
код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, 30192153-8 – Штампи
2. Підстава для проведення закупівлі
За період з 2018 по 2020 роки старости старостинських округів були забезпечені печатками гербовими, печатками гербовими (номерними) та кутовими штампами з реквізитами та адресами адміністративних будівель старостинських округів.
Відповідно до діючого законодавства, смт припинили своє існування в адміністративно-територіальному устрої України, перетворившись на сільські населені пункти – селища. Також деякі старости переїхали в адмін.будівлі за іншими адресами, в деяких відбулося перейменування населених пунктів, які відгукнулися перейменуванням старостинських округів – Лиманівський та Надіївський.
3. Обґрунтування необхідності закупівлі
На сьогоднішній день для використання у роботі старостинських округів з оновленими назвами та адресами існує потреба в придбанні 10 кутових штампів розміром 60х40 мм та двох круглих гербових печаток, діаметром 40 мм, які слугуватимуть 5 років
4. Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Очікувану вартість визначено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
Застосовано метод порівняння ринкових цін. Згідно із застосованим методом було направлено запити цінової пропозиції трьом учасникам ринку, яка містила інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відображені у тендерній документації до предмета закупівлі. Отримано три відповіді, зроблено прорахунок орієнтовної вартості закупівлі..
Висновок
Виходячи з вищенаведеного, з урахуванням діючого законодавства та зміни адреси вважаю за необхідне оголосити відкриті торги з особливостями на закупівлю печаток та штампів на загальну суму 11640 грн. Зазначена сума не перевищує порогову суму для проведення відкритих торгів з особливостями, але загальна сума за рік на придбання за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне перевищує 100000,00 гривень.
Головний спеціаліст управління економіки, уповноважена особа з проведення публічних закупівель - Нестеренко Вікторія