Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Петренко Денис Миколайович

Заступник Лозівського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • 04.2002 - 06.2004: тесляр студентського гуртожитку Харківського державного технічного університету сільського господарства ім.Петра Василенка, м.Харків;
  • 05.2008 - 07.2008: торгівельний представник ТОВ «Компанія «НС ЛТД», м.Харків;
  • 07.2009 - 10.2019: директор студмістечка, проректор з адміністративно - господарської роботи Харківського національного технічного університету сільського господарства ім.Петра Василенка, м.Харків;
  • 12.2020 по цей час: заступник Лозівського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, м.Лозова Харківської області.

Опис повноважень

  1. Забезпечення реалізації державної політики та повноважень міської ради в галузях промислового виробництва, житлово-комунального господарства, зв’язку, забезпечення їх необхідного рівня та якості житлово-комунальних послуг, енергопостачання, охорони навколишнього середовища, управління ком.власністю.
  2. Вирішує питання забезпечення роботи галузей промисловості, розроблення та здійснення заходів щодо зростання експортного потенціалу промисловості, збереження науково-технічного та кадрового потенціалу.
  3. Забезпечення роботи енергетичного комплексу,організації і контролю за реалізацією реформування структури енергетичного комплексу,здійснення державної політики щодо розвитку електроенергетики, організації будівництва та утримання в належному стані мереж електропостачання, контролю стану розрахунків.
  4. Вирішує питання забезпечення енергозбереження.
  5. Вирішує питання розвитку телекомунікацій та інших засобів зв’язку, сприяння в створенні конкурентного середовища в цих галузях, організації будівництва та експлуатації доріг і об’єктів зв’язку.
  6. Вирішує питання забезпечення якісного виконання та контролю за проектними, ремонтними, будівельними роботами на об’єктах комунальної власності Лозівської міської територіальної громади.
  7. Вирішує питання контролю за здійсненням санації та реалізації законодавства з питань банкрутства підприємств комунальної форми власності.
  8. Вирішує питання розвитку і реалізації повноважень міської ради в сфері містобудування та архітектури, розвитку будівельного комплексу, сприяння в створенні в ньому конкурентного середовища.
  9. Вирішує питання реалізації державної політики та повноважень міської ради в галузі ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, екологічної безпеки.
  10. Вирішує питання організації виконання цільових і галузевих програм відповідного спрямування.
  11. Спрямовує, координує та контролює діяльність: 1) Управління житлово-комунального господарства та будівництва міської ради; 2) сектору містобудування та архітектури відділу містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради;
  12. 3) відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради; 4) відділу з питань управління комунальним майном міської ради.
  13. Координує діяльність: 1) підприємств, організацій та установ: житлово-комунального господарства, енергетики, транспорту, промисловості, зв’язку, будівництва; 2) об’єднання співвласників багатоквартирних будинків на території Лозівської міської територіальної громади;
  14. 3) громадських об’єднань та організацій, діяльність яких пов’язана з питаннями житлово-комунальної сфери та благоустрою.
  15. Очолює: 1) адміністративну комісію при виконавчому комітеті міської ради; 2) комісію з житлових питань; 3) міську комісію з контролю за розрахунками за спожиті енергоносії;
  16. 4) постійно діючу міжвідомчу комісію для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання;
  17. 5) конкурсну комісію щодо організації і проведення конкурсів з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки об’єктів приватизації майна комунальної власності Лозівської міської територіальної громади;
  18. 6) інші комісії, створені за рішенням міської ради та її виконавчого комітету або розпорядженням міського голови.
  19. Безпосередньо займається розробленням проєктів регуляторних та інших нормативно-правових актів. Проводить перевірку проєктів таких актів, що розробляються виконавчими органами міської ради.
  20. У межах своїх повноважень взаємодіє з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, відповідними постійними комісіями міської ради.
  21. У своїй діяльності підлеглий та підпорядкований безпосередньо міському голові.

Файли

Біографічна довідка.pdf

Завантажити

Розподіл обов'язків_Петренко.pdf

Завантажити
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше