Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Жидков Олександр Миколайович

Перший заступник Лозівського міського голови

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • 1984 - 1986: Трудову діяльність розпочав у 1984 році інженером-технологом Лозівського ковальсько-механічного заводу. Після служби в лавах Радянської Армії з 1984 року по 1986 рік, продовжив працювати на заводі;
  • 1987 - 1991: секретар комітету комсомолу Лозівського ковальсько-механічного заводу, другий секретар, перший секретар Лозівського міського комітету ЛКСМ України, м.Лозова Харківської області;
  • 1991 - 1992 : голова комітету у справах молоді Лозівського районного виконавчого комітету, м.Лозова Харківської області;
  • 1992 - 1995: очолював Фонд комунального майна районної ради, керівник представництва Фонду державного майна України у Лозівському районі, м.Лозова Харківської області;
  • 1995 - 1999: завідуючий відділом субсидій Лозівської районної державної адміністрації у Харківській області, м.Лозова Харківської області;
  • 1999 - 2011: працював на різних керівних посадах Лозівської філії ВАТ «Харківгаз», ТОВ «Харківрегіонгаз», м.Лозова Харківської області;
  • 2011: головний інженер КП «Житлова управляюча компанія» Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
  • 2011 - 2015: перший заступник голови Лозівської райдержадміністрації, м.Лозова Харківської області;
  • З листопада 2015 року по цей час: перший заступник Лозівського міського голови, м.Лозова Харківської області.

Опис повноважень

  1. Вирішує питання забезпечення реалізації державної політики та повноважень міської ради в галузях побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування на території громади
  2. Забезпечує здійснення заходів щодо цивільного захисту, мобілізаційної підготовки та оборонної роботи на території громади
  3. Сприяє в здійсненні інвестиційної, зовнішньоекономічної та міжнародної діяльності, зовнішніх відносин
  4. Вирішує питання формування загальногалузевого переліку інвестиційних програм та проєктів, контролю за їх впровадженням та виконанням
  5. Бере участь в організації територіальної оборони
  6. Координує роботу щодо своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів
  7. Забезпечує підготовку на розгляд ради проєктів соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету та звіту про їх виконання
  8. Забезпечує реалізацію державної політики та повноважень міської ради в напрямку розвитку підприємництва, транспортного комплексу територіальної громади
  9. Веде особистий прийом громадян
  10. Вирішує питання контролю за дотриманням штатної, кошторисної, розрахунково-платіжної, фінансової дисципліни в апараті міської ради та її виконавчому комітеті
  11. Здійснює інші повноваження та виконує обов’язки відповідно до розподілу

Файли

Біографічна довідка.pdf

Завантажити

Розподіл обов'язків.pdf

Завантажити
2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше