
Жидков Олександр Миколайович
Перший заступник Лозівського міського голови
Освіта
вища
Попередня діяльність
- 1984 - 1986: Трудову діяльність розпочав у 1984 році інженером-технологом Лозівського ковальсько-механічного заводу. Після служби в лавах Радянської Армії з 1984 року по 1986 рік, продовжив працювати на заводі;
- 1987 - 1991: секретар комітету комсомолу Лозівського ковальсько-механічного заводу, другий секретар, перший секретар Лозівського міського комітету ЛКСМ України, м.Лозова Харківської області;
- 1991 - 1992 : голова комітету у справах молоді Лозівського районного виконавчого комітету, м.Лозова Харківської області;
- 1992 - 1995: очолював Фонд комунального майна районної ради, керівник представництва Фонду державного майна України у Лозівському районі, м.Лозова Харківської області;
- 1995 - 1999: завідуючий відділом субсидій Лозівської районної державної адміністрації у Харківській області, м.Лозова Харківської області;
- 1999 - 2011: працював на різних керівних посадах Лозівської філії ВАТ «Харківгаз», ТОВ «Харківрегіонгаз», м.Лозова Харківської області;
- 2011: головний інженер КП «Житлова управляюча компанія» Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
- 2011 - 2015: перший заступник голови Лозівської райдержадміністрації, м.Лозова Харківської області;
- З листопада 2015 року по цей час: перший заступник Лозівського міського голови, м.Лозова Харківської області.
Опис повноважень
- Вирішує питання забезпечення реалізації державної політики та повноважень міської ради в галузях побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування на території громади
- Забезпечує здійснення заходів щодо цивільного захисту, мобілізаційної підготовки та оборонної роботи на території громади
- Сприяє в здійсненні інвестиційної, зовнішньоекономічної та міжнародної діяльності, зовнішніх відносин
- Вирішує питання формування загальногалузевого переліку інвестиційних програм та проєктів, контролю за їх впровадженням та виконанням
- Бере участь в організації територіальної оборони
- Координує роботу щодо своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів
- Забезпечує підготовку на розгляд ради проєктів соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету та звіту про їх виконання
- Забезпечує реалізацію державної політики та повноважень міської ради в напрямку розвитку підприємництва, транспортного комплексу територіальної громади
- Веде особистий прийом громадян
- Вирішує питання контролю за дотриманням штатної, кошторисної, розрахунково-платіжної, фінансової дисципліни в апараті міської ради та її виконавчому комітеті
- Здійснює інші повноваження та виконує обов’язки відповідно до розподілу
