Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Брежнєва Світлана Андріївна

Начальник служби у справах дітей Лозівської міської ради Харківської області

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • 1989-1996: Вчитель початкових класів середньої школи №8 м.Лозова Харківської області
  • 1996-2005: Інспектор - методист з охорони материнства та дитинства відділу освіти Лозівської міської ради Харківської області
  • 2005-2007: Головний спеціаліст служби у справах дітей Лозівської міської ради Харківської області
  • 2007-2008: Завідуюча сектором опіки та піклування служби у справах дітей Лозівської міської ради Харківської області
  • 2008- по цей час: Начальник служби у справах дітей Лозівської міської ради Харківської області

Опис повноважень

  1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Служби, сприяє створенню належних умов праці в Службі.
  2. Забезпечує виконання поставлених перед Службою завдань щодо реалізації державної політики щодо соціально-правового захисту дітей та запобігання скоєнню дітьми правопорушень.
  3. Організовує планування роботи Служби та контролює виконання планів роботи.
  4. Вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради та її виконавчого комітету з питань, що належать до компетенції Служби.
  5. Вносить пропозиції щодо розгляду на сесіях міської ради та засіданнях виконавчого комітету міської ради питань, що належать до компетенції Служби.
  6. Подає на затвердження міському голові кошторис доходів і видатків та штатний розпис Служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці її працівників.
  7. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання служби у справах дітей, реалізацію цільових програм.
  8. Подає на затвердження міській раді Положення про Службу. Затверджує Положення про структурні підрозділи Служби, посадові інструкції працівників цих підрозділів, розподіляє обов’язки між ними.
  9. Подає керівництву, в межах своїх повноважень, пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників Служби, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень. Забезпечує підвищення кваліфікації працівників.
  10. Організовує роботу Служби щодо її ефективної взаємодії з іншими виконавчими органами місцевої ради, відповідними органами державної влади, органами місцевого самоврядування, що стосуються діяльності Служби.
  11. Здійснює розробку нормативно-правових актів (рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови), які належать до компетенції Служби, та проводить відповідну експертизу таких актів.
  12. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
  13. Аналізує показники роботи служби, вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи служби.
  14. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Служби, вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг тощо.
  15. Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками підрозділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції Служби.
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше