Брежнєва Світлана Андріївна
Начальник служби у справах дітей Лозівської міської ради Харківської області
Освіта
вища
Попередня діяльність
- 1989-1996: Вчитель початкових класів середньої школи №8 м.Лозова Харківської області
- 1996-2005: Інспектор - методист з охорони материнства та дитинства відділу освіти Лозівської міської ради Харківської області
- 2005-2007: Головний спеціаліст служби у справах дітей Лозівської міської ради Харківської області
- 2007-2008: Завідуюча сектором опіки та піклування служби у справах дітей Лозівської міської ради Харківської області
- 2008- по цей час: Начальник служби у справах дітей Лозівської міської ради Харківської області
Опис повноважень
- Здійснює загальне керівництво діяльністю Служби, сприяє створенню належних умов праці в Службі.
- Забезпечує виконання поставлених перед Службою завдань щодо реалізації державної політики щодо соціально-правового захисту дітей та запобігання скоєнню дітьми правопорушень.
- Організовує планування роботи Служби та контролює виконання планів роботи.
- Вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради та її виконавчого комітету з питань, що належать до компетенції Служби.
- Вносить пропозиції щодо розгляду на сесіях міської ради та засіданнях виконавчого комітету міської ради питань, що належать до компетенції Служби.
- Подає на затвердження міському голові кошторис доходів і видатків та штатний розпис Служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці її працівників.
- Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання служби у справах дітей, реалізацію цільових програм.
- Подає на затвердження міській раді Положення про Службу. Затверджує Положення про структурні підрозділи Служби, посадові інструкції працівників цих підрозділів, розподіляє обов’язки між ними.
- Подає керівництву, в межах своїх повноважень, пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників Служби, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень. Забезпечує підвищення кваліфікації працівників.
- Організовує роботу Служби щодо її ефективної взаємодії з іншими виконавчими органами місцевої ради, відповідними органами державної влади, органами місцевого самоврядування, що стосуються діяльності Служби.
- Здійснює розробку нормативно-правових актів (рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови), які належать до компетенції Служби, та проводить відповідну експертизу таких актів.
- Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
- Аналізує показники роботи служби, вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи служби.
- Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Служби, вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг тощо.
- Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками підрозділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції Служби.